aj-aj-ajmal

lika mycket som jag hatar ajmal lika mycker roar han mig. jag undrar vem denna know-it-all person egentligen är. ajmal kan du inte berätta lite om dig själv?

Kommenterer:
Postat av: Ajmal

Tack kära Imilija jag älskar dig med :) och jag är väldig glad att du bad mig berätta om mig själv.



Jag är en stilig ungkarl 24 år ung. Bor i Malmö som är en skön blattestad med många falafelvagnar.



Fritidsintressen:

-serier (how I met your mother, family guy och många fler),

-böcker (Harry Potter böckerna är mästerverk och den som skrattar kan suga min k*k),

-musik

(ex. Beastie Boys - Ch-Check It Out, Prodigy - Breathe, Aqua - Barbie Girl)

-hänga med mina homies,

-alla möjliga utomhusaktiviteter (och även inomhusaktiviteter ;)



Jag kan fortsätta men det det finns inte tillräkligt med plats för att beskriva den djupa/mystiska och absolut fanstastiska personen som är Ajmal.







2009-04-21 @ 00:40:32

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback