animalzz

tralla la la laaaa, tror ni det kan vara dags för lite käk i den arma magen eller?

råttisarna och jag ser på teve och har gjort det sen jag vaknade (crrrrazycatladysyndrom). jag önskar att min lägenhet vore större så hade man enklare kunnat råttsäkra den. enda stället dom kan vara utan sladdar och sånt är hallen och badrummet.
tyvärr tycker dom inte att det är något vidare kul där och m,an måste sitta med och passa annars är det raka vägen ut i resten av lägenheten och tuggatuggatugga på allt dom kommer över.

tur att soffan är okejstor och att dom gillar den.


jag vill ha ett till djur. ingen mer råtta tror jag, det räcker med dom två goingarna jag har men kanske... en liten hund eller en pojkvän eller en ödla eller hamster.


Kommenterer:
Postat av: Your Dream Closet

Oj fel förlåt ! ja visst är den där frisyren häftig :) kanske inte något man går runt med var dag, men visst är dne cool

Postat av: Joline [ F O T O ]

Svar: Tackotack (: Haft en bra dag?

2009-04-24 @ 21:53:04
URL: http://rangelben.blogg.se/
Postat av: Ajmal

Haha, du räknar in pojkvänen bland hamster och en ödla. Inte undra på att du är fortfarande singel :O

2009-04-27 @ 01:58:56

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback