i dont need your shit.

lilla dumma sömntablett. en är för lite och två är för mycket. trodde jag skulle dö sist. vacklade omkring och kunde inte somna fast jag var helt väck, armarna stack och pirrade som om det sprang tusen myror under huden, allt jag ville var att det skulle sluta.
att få panik samtidigt som man är helt avtrubbad och väck är en sjukt behaglig upplevelse.
"akuttabletterna" måt den svarta ångesten då? nja. hela kroppen är spänd som en stålfjäder och hjärnan går på högvarv.

MEN, jag är hellre psykstörd än bara störd. något som folk borde ta med i beräkningen.

HEJDÅ FUCKERS.

Kommenterer:
Postat av: Ajmal

Jag gillar den nya badass Imilija. Visa de där sämntabletterna vem som är bossen!



föresten, jag har några knep som hjälper mot den spända kroppen ;D

2009-04-20 @ 00:26:59

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback