i'm hot.

klockan är ungefär tjugo över 12 och jag sitter med fönstret vidöppet. det är varmt. elemetet är varmt och jag är het. stekhet.

ja varm alltså, typ lite febrig fortfarande. för het i benämningen sexig är nog det sista jag är idag.


jag har ätit massor med glass och vindruvor idag, jäklar va smarrigt alltså. kanjang har jag slurpat i mig med och saft. nu ska jag ta en sovtablettis och hoppas att jag kan sova mig frisk i värmen. det känns precis som mitt i den stekheta sommaren alltså, helt sjukt!!!
heeeelt gaaalet.

en sak som oroar mig en gnutta är att mitt lilla pyre verkar vara förkyld, massor med snor runt den lilla nosen, buhuu.

GODNATT.


imorrn räknar jag med ett mega stort påskägg med massor med presenter!



Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback