skit

tänk vad två små pytte djur kan göra, lägga bomull runt hjärtat. jag vet inte hur allt hade varit utan dom. kanske är därför jag så gärna vill ha en hund, tron om att ett stort djur har ännu mer bomull att erbjuda?
skulle det hjälpa eller stjälpa?
allt ansvar, skulle den lindra eller framkalla ångest.
all jävla ångest som ligger och pyr under huden.
huden som spänner över den svällande kroppen, denna obekväma fula kropp. jag vill inte ha den, jag vill inte att den ska vara min, den är mitt fängelse.

det bara rycker och drar och bankar och krampar innuti.

Kommenterer:
Postat av: Ajmal

Stackars, stackars Imilija :( Det verkar som du inte varit på top på sistone. Hade jag varit hos dig hade jag gärna bjudit på en kram (kanske även lite till ;)



Jag tror inte att det är det smartast idén att köpa hund för att bli av med ångest. Såna beslut ska man ta när man är lugn och klar i huvudet.



Finns många knep som motverkar ångest. Jogga, titta igenom allt som finns i affärer utan att köpa nåt (annars blir man shopaholic)eller spela DotA med vänner (DotaA is the shit tills Starcraft2 kommer ut).



Eller varför inte göra som min hjälte Barney Stinson:

"When I get sad I stop being sad and be AWESOME instead. True story!"

2009-04-28 @ 03:30:49
Postat av: Lisa Jansson

Djur är nog det bästa som finns när man har sina dåliga stunder, dom känner på sig att man är ledsen. Dom finns till hands hela tiden. puss

2009-04-28 @ 09:49:08

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback