kul eller hur!

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka?
en grå "skinn"jacka med trekavrtsärm.
2. Vad använder du just nu för skor? just nu är jag barfota men igårkväll hade jag klacklösa svarta pumps.
3. Favoritfärg på kläder? svart
4. Favoritmaterial på kläder? tyg, höhö.
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? myskläder och det haaar jag.

6. Favoritaffärer? h&m och ginatricot, billigt är bra!
7. Favoritmärke? lableless är bäst.

GREJER
Vad har du för..
1. Plånbok?
svart liten från björnborg.
2. Smycken? tusen kilo billigt krafs så klart!
3. Solglasögon? återigen, h&m.
4. Nagellack? knalliga färger i orange eller rosa, eller svart.
5. Mp3? ipod
6. Mobil? det är iaf en sonyericsson men modeller har jag ingen koll på.

BLANDAT
1. Vad har du i din..
a) Jackficka just nu?
 nycklar och tändare.
b) Handväska eller liknande just nu? plånbok, cigg, puder, tamponger, läppglans...
2. Vad är du beroende av? snus och cerat.
3. Vilken sorts lipsyl använder du? den klassiska blå nivean (tidigare labello)
4. Vad tror du på? sex och vin gör livet roligare.
5. Vad köpte du senast? ett glas vin i natt.
6. Har du nåt husdjur? mina fina underbara råttor.
7. Vad bor du i? 40kvm underbar oreda.

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback