en kväll. med regn.

sushi och filmmys hos min goa vän.

när jag skulle cykla hem möttes jag av regn. inget mjukt, ljummet sommarregn utan ett höstregn.
kallt regn, så där kallt om händerna att man önskar sig ett par vantar. frisk, skön luft, så där enkelt att andas som det bara är när det är kallt ute.
regnet rann ner från håret ner i ögonen och över kinderna, på ett sätt var det skönt. kallt och mörkt.

att komma in i värmen, ta av sig dom blöta kläderna och ta på sig torra varma kläder.
hösten är här och just nu njuter jag.


Kommenterer:
Postat av: Malin

Ja du, det där regnet mötte jag också på väg från jobbet sent igårkväll. De få människor som var ute blev livrädda när jag kom cyklande, såg ut som en panda med all utkletad mascara. Sen njöt jag inte speciellt mycket av det heller när jag skulle få av mig mina fastklistrade jeans som sitter tight annars..helt sjukt att man inte lyckades få en sträckning i nån led med tanke på den akrobatiken jag fick utöva för att få av mig ett par byxor....


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback