i min skalle under natten.

one down, en hel flock to go. tack ems.


inatt jag drömde..

att jag bodde i min lägenhet fast den var myyycket större. högt i tak och välldigt ljust. hade mitt lilla mini kök men också ett större. det stora köket var där jag har min säng. och ja, sängen stod på samma plats även i drömmen, mitt i ett kök.

sen for jag till usa och jobbade i en restaurang/café (?) och sen i en ashipp klädaffär. jag var fantastiskt grym på engelska. och visste ni att michael stipe kan svenska? inte jag heller men det fick jag minsann bevisat för mig.

i klädaffären kom det in en kille och köpte en paljettväst, han såg dessutom ut som matt lucas, på pricken lik!

skönt att vakna och inse att allt dårskap inte var på riktigt.


Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback