jag ska köpa brevduva.

men så lägligt att MIN mobil blir knäpp och vägrar fungera då jag sitter som på nålar och väntar på samtal. FY FAN VA TAJMAT DÅ!

det är så rackans typiskt. jag som hoppades så himla mycket på att allt skulle ordna sig med en gång.


jag har sagt det förut men det tål att upprepas: TEKNIKEN GÅR INTE ATT LITA PÅ!

Kommenterer:
Postat av: Malin

Jag har en Nokia från 1800-talet, den kan man lita på i alla lägen ;-) Dom nya bara pajar i displayen eller ballar ur allmänt. Fast det är ju ganska spännande när man får sms där det står " nu mms:ar du & surfar fritt hela helgen" när jag inte ens kan skicka bildmeddelande på den haha :P

Postat av: Liza j

hoppas du får tingat valpisen!!! puss

2009-08-06 @ 23:06:27

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback