ny vecka, rackans va ball.

jag vet inte om jag var drabbad av världeshistoriens värsta baksmälla, någon form av matförgiftning eller akut och kortvarig magsjuka men igår mådde jag så otroligt illa att jag inte visste vart jag skulle ta vägen.

var en centimeter ifrån att spy hela dagen. åka bil.. troligtvis mitt sämsta beslut på mycket länge.

mår bättre idag, har ätit smörgås och druckit te, känner mig fortfarande lite obalanserad men mycket, mycket bättre än igår.

tror minsann jag ska ta och dammsuga och städa idag. hade ju lovat mig själv att storstäda innan valpen kommer och nu är det ju inte lång tid kvar så jag får väl så snällt sätta igång... suck. just nu önskar jag mig ett sånt där ordentligt städryck, tyvärr är dom sällsynta hos mig.

förresten har jag sovit så otroligt skönt i natt, knappt drömmt några konstigheter alls. halleluja!



snart Flyttar min lilla valp in. L-Ä-N-G-T-A-R

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback