part-a

ny dag nya... grejer att göra. boring!

idag fyller lillasyster år. 19 tillochmed. ska hem till familjen senare och käka lite och lämna ett paket. kanske borde sätta mig och slå in paketet. det är ju lite min passion i livet, snygga paket. guuud så ytlig jag är.

nejdå, det handlar inte om ytlighet utan smarthet. man kan köpa billiga presenter men slår man in dom snyggt så tänker inte folk på att det ligger en skitsak i paketet.

ohoo, kanske inte skulle avslöjat det?

jag ska tala om vad jag önskar mig, det är ju typ 2 månader tills jag fyller år.
jag önskar mig:
- cowboyboots.
- doc martenskängor.
- läppförstoring.
- en större men skitbillig lägenhet.

fast.. jag får ju hunden så jag får la vara nöjd om någon ens bjuder på en liten tårtbit.

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback