fattyboom

HÄJ!
nu är jag på en gnutta bättre humör. har fikat med min goa going på stan, köpt en present till lillasyster som fyller år...i helgen?

jag har aldrig varit en skinny tjej, men aldrig något vidare tjock heller. även om jag har en bak som en ladgårdvägg och lår som stockar så har alltid vaderna varit rätt smala och jag har ALDRIG haft problem att få på mig stövlar av olika slag... men idag... jag har fått fläskvader!
drog på mig ett par stövlar på stan och jag hade en vadvalk som guppade över stövelskaftet, herre guuud.

varje gång jag går på stan får jag dessutom en kalldusch när jag ser mig i alla tusen speglar som finns överallt. jag har ingen helkroppsspegel i min lägenhet så jag är befriad från den bittra sanningen. men jesus, VARFÖR har ingen sagt till mig hur illa det är?!

man skulle kunna gömma en hel by afrikaner bakom mina jättelika ben. man skulle kunna tappa bort sitt barn bakom mina ben. man skulle kunna leka gömme bakom mina stocklår. man kan en solig dag slå sig ner bakom mina ben och njuta av skuggan. man kan förankra ett lastfartyg vid mina ben. man kan.. ja ni fattar.


Kommenterer:
Postat av: Anonym

du är ju en pingla av rang emiliutt..! dont forget that!:)


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback