vända rätt.

jesus vilken förvrängd dag.
vaknade tidigt med VÄRLDENS träningsvärk. åkte och kollade valpar, lunchade sushi, åkte hem, helt totalt utmattad. hoppas jag kan sova ordentligt i natt iaf.

jag har bestämt mig för vilken hund jag vill ha. ska ringa och tinga imorgon, blir lipig om min lilla favorit inte finns kvar. men det är inte hela universum. dom är underbara allihopa.

är alldeles fnittrig nu, har smygkollat på fina matskålar och sovkorgar. vågar inte kolla på riktigt än, inte förän allt är 100 och spikat.

varmt och jävligt har det blivit nu igen med, min kropp var totalt inställd på höst nu, omkalibrering!


Kommenterer:
Postat av: Arlevik-

VILKEN!? VAD FÖR RAS!?! HON/HAN?

OOOOH VAD SKOJSKOJSKOJSKOJ!

2009-08-06 @ 01:50:41

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback