what to do, ey?

idag har jag inte städat, igen. ska städa innan valpfan kommer för annars kommer jag väl inte ha en endast hel pryl. en anledning så god som någon att städa.
en sak jag verkligen avundas på flera av mina vänner är deras förmåga att alltid ha ett rent och prydligt hem.
en egenskap jag verkligen skulle vilja ha.

imorgon ska jag fika med gravidot och min nyligen från kusten hemkommna vän. jag ska verkligen INTE dricka kaffe imorgon. så vida vi inte väljer ett café med koffeinfrittkaffe, det kanske vore bättre för min mesiga kagge.?

efter fikeriet ska jag och far min åka till borås för lite shopping.
mina små rara har lyckats tugga hål inte lite för många tröjor/linnen/koftor så jag är så illa tvungen att uppdatera och byta ut.



min lilla semi-shar pei. <3

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback