lipsmacker.

vad är DITT mest exotiska hångel?

vad det gäller hångel och tekniker har man nog råkat ut för det mesta, fisk fågel mittemellan och mer där till!

 

men ett par minnesvärda, inte för att dom var så göttiga utan för att dom på ett eller annat sätt var exotiska. så, here we go, detta är inte i kronoligisk ordning, eller någon annan ordning heller för den delen.

 

- en brasiliansk fotbollsspelare på en krog i gbg då jag var typ 18-19. språkbarriären var skyhög och förmodligen kulören på mina kinder med.

- en natt då jag festade, var full och tillslut storgrät var det en kille som envisades med att försöka kyssa mig fastän jag störtlipade och snoret rann. efteråt fnissar jag åt det, undrar om han med gör det, med tanke på allt snor. om jag minns rätt hade han ett lustigt namn med. nog om det.

- en gång hånglade jag på köksgolvet på en fest med en väldigt norrländsk kille, det var så där naturskönt, hångla-framför-en-öppen-eld-känsla på det hela. han var inte så fager men däremot har jag hört hans band på radion, tror det gjorde sitt till.

- en f.d vän hade en gammal vän från självaste USA på besök. han var inte fager, men jag var så klart en smooth talker på fyllan och impade tydligen såpass med min engelska att det slutade med offentligt hångel med denna super-amerikan. efteråt trodde han jag hette emil och att det var ett svenskt tjejnamn.

- under trean i gymnasiet hade jag hånglat med medparten av alla killar över 1.80 i min klass. på studenten fanns en lista över detta på studentflaket för allmän beskådan.

- sen har vi ju ett gäng festivalhångel med, sådana ser nästan alltid likadana ut. påminner en del om högstadie-hångel, en hand under tröjan, på marken brevid en spya.

- hm, just i denna sena timme kommer jag inte på något mer kul hångel, eller konstigt eller skrämmande eller på annat vis annorlunda, där emellan har det väl hånglats behagligt.


över och ut, nu ska jag ut med hunden.


Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback