dekis.

hej fylleslag.
efter en middag bestående av wokade grönsaker och ett äpple (middagsvärden glömde att jag var gluten intolerant och bjöd på pastasallad. hejhej!) kunde kvällen bara sluta på ett sätt. jag blev fu-fu-full.

ågren!

så här i efterhand minns jag inte så noga vad jag sagt till vem men förhoppningsvis är det inte så farligt.. man kan ju alltid hoppas!

är förövrigt hos mamma&pappa just nu. mitt internet lade av igår.. råttorna gnagde av sladden.
det märks då man delar sitt hem med råttor... (men jag gillar dom ändå)

är det någon som har några uppgifter om hur jag tog mig hem igår? vardagens små mysterier alltså.

jag hade värsta psychodrömmen i natt med, jag var sjuk på något vis och hade en miljon hallisar, min goda vän trodde jag fejkade min sjukdom varpå jag spottade henne i ansiktet och hon jagade mig ner för en backe... usch, tur att jag vaknade!

tjohej, förhoppningsvis får jag ett litet paket på posten denna veckan, beställde häromnatten (innan råttattentatet) nya töjsvavar till öronen (16mm) och en större ring till nosen. inte tjockare bara större. hade dock velat ha en tjockare ring med.. ett senare projekt.

imorgon är jag ledig=skönt. blir väl iofs till att plugga hela dagen.

nu ska jag se på teve. kvällens höjdpunkt, 20.00 mia&klara!

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback