fredagsflörten.

hej nu ska jag gå till skolan.

jag brukar inte säga mina vänners namn högt här i le magnefique blog och det tänker jag inte göra idag heller.

förra veckan drömde jag att jag spottade på en kompis. minns ni?
inatt var hon i farten igen. eller jag snarare, jag var nämligen skitarg på henne. varför? för hon hade tittat på bilder med råttor och tyckte dom var söta utan att säga det till mig. HAHAHAHAHHAAhhzzzzz

min hjärna är störd i sömnen, värre än i vaket läge tillochmed.

IDAG är det fredag. tjohej alltså. jag ska förmodligen inte göra något alls idag heller.
jag skulle vilja gå på dejt. kanske en blinddejt. hur hittar man en sån? går man ut på krogen med ögonbindel?

puss&smek *fNiZzFniZz*

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback