jag har glidmedel på öronen.

"ojojoj då, vad kinkey" kanske ni tänker nu.
men ojojojdå så är inte fallet alls svarar jag.

har börjat töja öronen igen, då kan det vara behändigt med en gnutta glid för att få på plats pluggar i större storlek. sakta men säkert. nu virade jag ett par varv tejp runt ett gamla pluggar så dom blev ungefär en millimeter tjockare, mer fick jag fan inte in. nu får öronen vänja sig vid detta ett tag sen fortsätter jag. långsamt, långsamt...


jag var förresten förstaklassig narkoman tidigare ikväll. blev i vanlig ordning täppt i näsan och insåg att nässprayen var slut. försökte att inte tänka på det men det gick inte, nästäppan tog över!
slet fram den nästan tomma lilla flaskan, hämtade en kniv och satte igång med ett frenetiskt arbete med att få av det lilla metall locket.
tillslut fick jag av det och klippte till ett sugrör i lagom längt och drog i mig det som var kvar i flaskan.
likt en kokainist sjönk jag belåtet och tillfredställt ner i soffan och kunde åter igen slappna av.

to do imorgon:
- köpa sässpray.


Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback