quite a feeling.

om jag säger "jag gillar balla brudar". kanske någon tänker "oj är emilia homogay?" nej emilia är inte det minsta homogay, visst att jag inte drar mig för att klämma på bröst på fyllan då och då men roligare än så blir det inte. tjejer intresserar mig inte, jag gillar män. smask.

jo det jag skulle komma fram till, balla brudar. det gillar jag! sahara hotnights tillexempel gillar jag starkt. asfränt band som gör bra musik och som lyckats slå big time.
sitter man hemma och har tråkigt kan man dra på SH så väggarna skakar och sen äre bara att köra. då kan man göra alla tråkiga saker som att diska och vika tvätt fast på ett ballt sätt. själv brukar jag sjunga med för full hals och ibland, inte ofta men ibland drar jag ett solo på luftgitarren.
(jag är så glad att jag bor ensam, en eventuell sambo hade så flytt!)


Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback