rise and shine.

det är väl bara att säga godmorgon fans.
tacksamt att min kropp/hjärna (vem bestämmer egentligen?) valde att inte somna då jag gick och la mig inatt utan tyckte det var kul att vara vaken i typ två timmar extra.
det var säkert att straff för att jag inte kollade klart på csi utan gick och la mig i stället. min äventyrssugna hjära straffade mig!

nu är jag vaken men vill inget hellre än att kasta mig ner i sängen igen. buhu. tugga frukost och trampa iväg i kylan, känns inte okej!
hur ska man kunna koncentrera sig i skolan då man är så här trött? det går ju inte! vansinnigt!

har ju dessutom schemat from hell idag med, ojoj vad jag tycker synd om mig själv.

nu ska jag svepa en kopp kaffe och briljera på lektionen, katsching!

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback