skadedjur?

morrn. här lyser flitens lampa.
njöt av sovmorgon och satte så fort jag vaknat igång med att städa. först ut var buren. att två små råttor kan smutsa ner så mycket, vad glad jag är att jag inte har fler!
snart åker den rosa moppen fram och då jäklar ska här fejas, det ska skiiiina!

har precis haft frukostpaus med de små djuren. måste lära mig att inte sitta i soffan och käka frulle, det är krig om osten varje morgon mellan mig och djuren.
nu ska norpan få medicin och tjockismat.

nötter med skal var förresten en hit. knackade ett hål med hammare för att dom skulle få det lite enklare att jobba sig in till nöten.
möblera om i buren ska det också göras. ojoj mycket att göra, ska ju hinna plugga idag med. dags att sätta fart igen!

ps. dom som säger att råttor är äckliga skadedjur har aldrig träffat en tamråtta. höll på att svimma av gullighet då mitt ena hyperpigga-vill-inte-sitta-still-räser-djur helt plötsligt satt på min axel, nosade mig på kinden och gav mig en puss. ds.



Kommenterer:
Postat av: Ajma Azar

Vaknade tidigt imorse och googlade "sprit på internet" när jag plötsligt hamnade på din blogg :P



Roligaste bloggen jag läst på länge. Du bjuder mycket på dig själv vilket jag tycker är väldigt sexig egenskap hos en tjej.



Under kategorin mindre sexig kan jag nämna piercingen som du sätter på alla fel ställena. Skrattar till lite när jag ser bilder, ser lite ut som snor hänger från näsan. MUHAHAHA (dr.Evil skratt)



På tal om snor så är jag lite orolig att du är förkyld så ofta. What's up with that?



Vänliga Hälsningar

Ajmal

2009-01-19 @ 07:46:52

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback