spice up.

här sitter jag och har mys- och anatatomikväll.
kollar på dirtysexymoney och äter wasabiärtor. jag har kommit fram till att vänster sida av tungan klarar starka smaker mycket bättre än höger sida. så ska ni smaska i er wasabiärtor eller något annat stark, börja tugga på vänster sida. efter en stund är dock hela munen avdomnad men då har man värmt upp lite iaf!

en annan sak som är en gnutta pinsamt är då man står inne på ica och vänder&vrider på olika barnmat och vällingpaket och en bekant går förbi, tittar lite frågande på en och klämmer fram ett försiktigt "hej".
 "tjenahejsan, läget?" personen i fråga tittar på mig, tittar på barnmatsburken i min hand och sen tillbaka på mig.
"ehöö...?"
"va? ja jaha! hahaha nej alltså det är inte till mig. inte till mina barn heller. eller alltså jag har inga barn. ehhaahaha. TILL MINA RÅTTOR!"

varochvarannan tjeja här i stan är på smällen. folk förökar sig som (ironiskt nog) råttor. har dom inte fått lära sig om preventivmedel i skolan?! men JAG! att folk tror att jag står där och väljer mat till en mänsklig varelse, heeell no.
det är ju till mina pälsklingar!


Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback