vi kommer ändå aldrig hångla!

kommentaren två inlägg ner är både roligt och irriterande.
han säger att min blogg är rolig och härlig vilket gör mig glad. det är alltså någon mer än jag själv som gillaren.
men så skriver han också hur osexigt han tycker det är med piercingar.
jaha?
vad menar han med detta? ska jag för att en okänd person säger det är osexigt ta ut dom?
en annan gång var det en kompis till mig som efter att jag hade lagt in en snus rynkade näsan, tittade på mig och sa "det är så äckligt med tjejer som snusar".
tur då att vi är kompisar och inget annat så du slipper riskera att få en snus-kyss.

vad är det med killar som tror att dom kan tala om hur en tjej ska eller borde vara. varför påpeka det till mig som ändå inte är en eventuell flickvän till dom.
jag menar, jag har aldrig sagt till någon kille att jag tycker han är osexig för att han inte ser ut som jag vill.

hur bitchig hade inte jag som tjej framstått om jag hade gått runt och påpekat hur mina killkompisar ser ut eller beteer sig? jag blir så aaaarg!

Kommenterer:
Postat av: Ajma Azar

Whoopsy-Daisy! Det verkar som jag nudade vid en känslig punkt. Hoppas det inte sved alltför mycket :D



Du hade kanske inte tagit det så hård om du inte kände att det fanns en gnutta sanning i det. När jag får en negativ komentar på mitt utseende och jag håller inte med ler jag bara tillbaka och säger "Men jag gillar den." We can always agree to disagree! :)



Varför hänga sig på det negativa. Jag skrev många andra positiva saker. Du är rolig, smart, snäll, snygg (det var piercingen som jag tyckte var osexig inte dig ;D)Men hej, om du tycker den är snygg så lått ingen annan få dig tro nåt annat (Minst av allt mig, jag snackar mycket skit ändå :P)



Dock står jag fast vid det jag sa tidigare.MUHAHAHA

(Jag lider av multipla personligheter ;P)



PS. Jag har inte hånglat med en tjej med näs-piercing innan men jag tänkte testa, va säger du? ställer du up? ;P

2009-01-24 @ 16:59:00

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback