all i do is klaga klaga..

nu jävlar ska här klagas!
jag har sovit hela natten igenom men drömt helt sjuka saker, tex så var min laptop i två delar, inte skärm och tangenter utan i två lager liksom. sen hade jag en stooor bioduk på väggen med som var datan och man styrde allt med en fjärrkontroll och så hackade jag folks olika facebooksidor och sånt.. (väldigt troligt, jag som är så teknisk)

när jag väl vaknade märkte jag att jag har ONT i ryggen.

bara på ett ställe, under ena skulderbladet, som om jag fått en smäll ungefär.


igår var jag nära en hjärtattack!
borstade tänderna i vanlig ordning då jag prötsligt såg något i ögonvråd. EN BAUTASTOR SPINDEL PÅ MIN HANDDUK!

tänk om jag inte märkt den och torkat mitt fejs med den där på! tog handduken i ena hörnet och kastade ut den i trapphuset.


Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback