dagens spya.

om en blogg ska bli framgångsrik ska den ju vara unik, min nisch ska bli dagens spya.
jag ska skaffa bulimi och ta kort på mina spyor och konkurera ut alla modebloggar.


tillslut kommer dagens outfit vara ett minnde blott och ist kommer alla modebloggare ha frätta tänder och allt det pratas om är vem som har den snyggaste spyan för dagen!



you wish... det är ingen spya, det är LINSSOPPA!!!

Kommenterer:
Postat av: Ajmal

Hmmm...tveksamt om spyor är det du behöver för att locka flera läsare. Men du var på rätt spår när du visade upp bilden på din mage, kanske du har några fina bikinibilder, Meesa like that ;D



Och nu off topic, sök på "Star Wars Gangsta Rap 2"

på youtube för lite underhållning."Messa like to drink and smoke all night..." :)



2009-05-08 @ 02:39:04
Postat av: Ayla Catpaw

"ooh du ser ut som snövit typ :D



och förretsen så borde du få ett eget matlagningsprogram, du är ju mästerkock :)



alltså jag dregglar varje gång jag läser din blogg!!!"



Hahah awww tack så mycket! <33 ^^



Och HAHAHHAHAAH XDD fast matlagningsprogram med mig o.O;; kan just se mig själv typ smutsa ner hela stället och springa runt och gasta och skrika och råka sätta mig vid datorn och lukta att något bränns vid och typ skapa en stor hög med disk och inte ha någon ordning alls och kajfkadjfjf. XDD

Kanske om min ADHD-medicin som jag kanske får funkar på mig haha? ;D



Och haha jaa mat är bezt <3 linssoppa är min favoritsoppa! :D:D Hur lagar du din? :O:O Har du tomat i den eller? ^^


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback