glädje.

tänk vad glad man kan bli av dom små sakerna i vardagen.

då jag vaknade och satte mig upp i sängen såg jag att råttorna tittade upp då dom hörde att vaknat till liv. jag gick fram till buren och pratade lite med dom varpå alla fyra klättrade till min nivå och kikade nyfiket på mig.

öppnade buren och fick genast pussar på händerna och tog ut dom stora i soffan. bara lilla mirakel satt kvar och var blyg. hon blir modigare och modigare för varje dag min lilla miniråtta!


inatt kom lillasyster hem, hon ska komma hit sen och ge mig en present. bra och dåligt. present är kul men hon kommer vara sååå brun, buhää jag är vit. eller snarare ljusrosa.

Kommenterer:
Postat av: Erika

"men hallåå, gjorde du det där hålet själv? läskigt, ade jag aldrig vågat!"



Svar: haha aa x'D vet inte riktigt vad jag tänkte med, men hål blev det. Det kändes faktiskt inte så mkt om jag ska vara ärlig ;)



Gud jag blir oxå sugen på att skaffa råttor, de verkar så mysiga :D


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback