nyhet nyhet!

1. När gick du upp idag? halv tolv typ.
2. Diamanter eller pärlor? diamanter så klart!
3. Senaste filmen du såg på bio? hm..det minns jag inte ens.
4. Favorit TV-program? arkiv x!
5. Vad åt du till frukost? grillad macka med parmaskinka och grönsaker.
6. Vad är ditt andra namn? sarah
7. Din favoritmat? paj. eller soppa.
8. Vilken mat gillar du inte? korv, blodpudding, kålpudding, skaldjur. 
9. Vilken är din favorit cd för tillfället? jag lyssnar mest bara på radio.
10. Vilken bil kör du? jag åker limmo med privatchaffis.
11. Vilken är din favoritmacka? massor med grönsaker, ost och kanske lite parma.
12. Vilka mänskliga drag kan du bara inte med? falsket.
13. Vilka är dina favoritkläder? tights.
14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du då åka? tjernobyl.
15. Favoritklädmärke? H 2 the mutherfuckin M så klart!
16. Var vill du dra dig tillbaka? i ett nudistcamp i pajala.
17. Favorittid på dagen? kvällen.
18. Var är du född? alingzåz.
19. Vilken är din favoritsport att se på? gymkana.
20. Vem tror du inte sänder detta tillbaka? jesus och ajmal. 
21. Vem tror du skickar tillbaka först? min dvärgkompis poopie.
22. Coca Cola eller Pepsi? pepsi.
23. Fotboll eller ishockey? IFK GÖTEBOOOOORRRRG (fotboll asså)
24. Är du en morgonmänniska eller nattuggla? nattelinatt.
25. Pedikyr eller manikyr? pedi tack. fötterna är en så förtryckt kroppsdel.
26. Några spännande nyheter att berätta för oss? you can call me gossipbiatch.
27. Vad ville du bli när du var liten? veterinär (why oh, why!?)
28. Bästa barndomsminnet? sommar på landet.
29. Varit i Afrika? nej, men det gick en afrikan i min klass en gång.
30. Någonsinn rullat in någon i toalettpapper? nej.
31. Varit med om bilolycka? ja, en liten en.
32. Favoritdag på veckan? alla dagar är söndag för mig.
33. Favoritblommor? liljekonvalj.
34. Sibylla eller kinamat? en halvspecial med soya tack. 
35. Äger du en cykel? heeellyeah. med GULDfärg.
36. Vem fick du senaste mailet från? reklam från jävla adlibris. 
37. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort? lär ha kreditkort, pappa har stålar men är inte miljonär. 
38. Läggdags? mellan tolv och fyra vanligvis.
39. Vems svar är du mest nyfiken på av de du skickar detta till? DITT!
40. Senaste personen du delade en middag med? min kompiz carroOoOoOoo
41. Vad sysslar du med just nu? ser på most evil och dricker saft.
42. Favoritfärg? de flesta är fina.
43. Hur många tatueringar? två och en på G (wöhö tisdag!) 
44. Utmanar? ingen alls.

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback