sött&salt.

idag har jag hälsat på mina gravida vänner. eller ja, en av dom är gravid och den andra är bara medbrottsling till graviditeten (även kallad pappa alltså, den andra är mamma, dom har vanliga namn med, liza och björn)


nu är jag hemma i värmen och väntar på att råttisarna ska vakna. ser på min älsklingakanal, animal planet, otämjt och oklippt (direkt översatt så att alla svenssons ska fatta vad programet heter), folk blir stångade, bitna och förgiftade. UNDERBART UNDERHÅLLANDE. varför tycker jag detta är kul? FÖR ATT DOM FÅR SKYLLA SIG SJÄLVA!!!!(!!!!!!!!!)

nyss var det en kvinna som nästan fick sitt ben avbitet av en isbjörn på zoo. varför? jo ör hon hade hoppat över dom TVÅ staketen till buren för att ta ett kort.

andra exempel från detta program: en kille blir sparkad i skallen av en häst på en rodeo. en man blir stångad på en tjurfäktning. en dykare får tummen avbiten av en "gosig" muräna. en man blir biten av en krokodil på en krokodiluppvisning.

sammanfattning: SKYLL ER SJÄLVA.

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback