sweetiii

700 kronor fattigare, två underbara råttor rikare!
så underbara, fina, snälla tjejor dom nya råttorna är, lillalizzi är lite blyg men så gosig och cindiråttan är den mysigaste lilla pralin man någonsin sett, framåt och nyfiken som tusan.

i natt fick dom sova i varsinn bur men imorse släppte jag ihop alla fyra i storaburen igen, lite nosande och kivande men ganska snabbt gick alla och la sig för att sova. pyret och norpan i ett bo och lillalizzi och cindyråttan i ett bo.



själv är jag pigg som en pensionär. tog en sömntablett och OM JAG SOV. vaknade vid tolv och har drömt massor med läskiga drömmar. som tex att jag och tjejorna skulle tågluffa genom ett krig, jag hade med mig råttorna i en plastpåse, bankade en elak mans skalle i en glasruta, vi såg världens största badrum och sen tappade jag några tänder och sista men inte inst fann jag mig själv sittande i en tortyrkammare med bla skådisen benicio del toro. SJUKT! min lillasyster glömde av att gå på sin student också..

jag är med andra ord GLAD att vara vaken igen!

Kommenterer:
Postat av: Ayla Catpaw

Oj jösses, vad fan tog du för sömntabletter egentligen? XDD



"men hallåå, du fick ju till rosetten kanonbra! har du i löshår eller är ditt hår så tjockt och fint?"



Aww haha tack så mycket! ^^ Haha neje det är bara mitt egna hår :D mitt hår är rätt så tjockt, men alltså jag tuperade det också så blev det mycket fylligare hehe. ^^


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback