tadaaa!

yezzz, jag pallade helt enkelt inte med stripteas-namnen och blev påminnd om mina favoritnamn som jag heeelt glömt bort. mirakel och abigail!

mirakel som marsvinet i favvoreklamen och abigail som i tillexempel abigail breslin, lilla tjejen i little miss sunshine ni vet.

mirakel är så sött och abigail klingar så rackans gött i örat.





lillråttan mirakel håller sig i bakgrunden men abigail är nyfiken som en struuut!

Kommenterer:
Postat av: jeanette

yezzzzzzzzzz jag visste att du skulle ta ditt förnuft till fånga! gjorde du hela proceduren när du döpte dem? DU SKA HETA MIRAKEL. hihihihi

de var iaf zuperzöta du får presentera mig för dem när jag kommer heeem!

2009-05-05 @ 11:31:57

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback