en vit en.

HEJ "ALLA" MINA TROGNA FANS.

jag har full förståelse för att ni har saknat mig dom senaste dagarna, har ju uppdaterat så rackans dåligt. FÖRLÅT! ni måste ju ha gråtit er själva till sömns varenda kväll, stackare.


idag ar ramsy lagt på charmen mer än vanligt, tror det måste varit ett rekord på folk som velat klappa på min så otroligt gulliga lilla hund, så sjukt många som kommit fram och frågat vad det är för ras, shar pei/mastiff/boxer/whatever?

om jag fick en krona för varje gång...


nästa gång någon frågar tänker jag ljuga.


- ååh så söt, vad äre för ras?
- han är en mycket exklusiv och ovanlig rokoko dvärgmastiff med anor från det franska hovet, tidigt 1600-tal.


nu ska jag krypa ner i sänge, ska bli så jääävla gööööötttt.

fryser som en eskimå utan kläder i en iglo. hejrå.

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback