kim jong ill, stalin, mussolini, imilija.

*tralala la laaa*

vad är det för en dag, är det en vanlig dag, nej det är ingen vanlig dag för det är emilias seger-över-tekniken-daaaag!



i förra veckan skulle jag skaffa mig ett youtubekonto för att kunna lägga upp suddiga och i allmänhet rätt fula videos på min söta hund och hans utveckling och framsteg. med. det. gick. inte.

jag blev arg, frustrerad och såg förodligen galen ut (ytterligare ett sånt där tillfälle jag är glad över att vara singel och att jag bor själv)



men idag serrni har jag kämpat som en himla dåre för att få tekniken och internet att gilla mig och nu äntligen jävlar!



nu ska jag ut i "solen" och filma som bara fan sen ska ALLA i hela världen få se en sån tjusig liten byracka jag har.

(ett steg närmre att härska över jorden, jag känner det ända ut i fingertopparna)

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback