tyck synd om mig!

jag är förkyld.

halsen kändes lite mystisk igårkväll och när jag vaknade fick jag reda på varför. under natten har det utvecklats en förkylning i in kropp!

 

jag känner mig lika fräsch som fallfrukt på komposten!

 

ont i min hals, ont i min nacke, ont i skallen och bara allmänt sliiiten och unfresh!

 

dessutom som kronan på verket har valpen skaffat sig hundra kilo extra energi, i dont pall it asså.

 

 

överenergisk hund och snorig, snyftig matte = dålig kombo.

 

tror jag får ringa mor min så hon får trösta mig lite. vad skönt det är ibland att man alltid är ett barn för sina föräldrar när man är krasslig. mami <3


Kommenterer:
Postat av: EmSlem

vi lever nästan samma liv alltså. jag har EXAKT samma symptom som du!

jag är dösjuk. lego är hysterisk.



jag har dock ingen mami att ringa, men jag får väl använda patrik istället.



tjing/ snor-invalidot.

2009-10-01 @ 18:39:51

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback