svälta.

i eftermiddag ska jag väga mig!! tjohooo hoppas det går bra och ger lite resultat!

jag tror det kommer göra det iaf, känns som jag tappat något litet kilo, gärna flera små kilon. pleeeez vågen, var sjysst nu!



igår städade och spacklade jag i nya boet. upptäkte hur rackans högt i tak det är, go kontrast till mitt nyvarande bo där taket är lägre än medelhöjden.


i övrigt har påsk passerat utan att beröra mig nämnvärt. påskafton var lite jobbig iofs, på besök hos mor&far och mamma som också pulverbantar lagade påskmat till pappa&lillasyster, GUD VA GOTT DET LUKTADE! själv satt jag och sipprade på en liten shake...


i övermorgon är det morfars begravning. efteråt ska vi gå på restaurang, då ska jag faktiskt äta! därför ska jag koka mig ett par ägg och äta nu i två dagar så magen är lite van vid fast föda.

inte för att jag kommer ta värsta frossematen, får la ta en sallad eller så på restaurangen..






en strumpbyxereklam som fick mig att skratta. dom röda linjerna representerar mina ben. undrar just hur den där nylonstrumpan sett ut på mig. usch, vill nog inte ens veta. hoho

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback