dag 1 med mitt nya liv.

som jag nämnde härmodagen ska jag börja ett nytt liv.

nu har det börjat... det nya livet. vägen från tjockis till.. mindre tjock.




så igår tuggade jag min sista mat på lång tid, från och med imorse är det flytande föda som gäller. jag har nog aldrig varit så sugen på mat som idag. inte i första hand för att jag är hungrig, det går än så länge bra. det är bara tanken på att inte få äta något alls på tiotusenår!


camebridgekuren, thats my new life..


första tre dagarna ska vara dom värsta, 1 down, 2 to go.
alltså.. JAG FÅR INTE ENS ÄTA EN LITEN JÄVLA GURKSTAV!!!


okej, detta är frivilligt. men det är inte mitt fel att jag föddes med tjockis-gener, eller hur!!?

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback