du kan kalla mig vrak, nervvrak.

fördelar med att vara en nervöst lagd människa som jag är vissa av biverkningarna.

jag kan knappt äta då jag är nervös (och inte sova, tänka eller knappt andas heller för den delen.)

nu är jag iaf otroligt nervös över att nya hyresvärdarna ångrar sig innan kontraktet är skrivet.


ÄR SÅ NERVÖS!
så har vi tur hinner jag gå ner en massa i vikt innan allt är klappat och klart.



jag har sagt det mången gång förut och tänker säga det igen; inget ont som inte har något gott med sig!



mindre bra är att jag liksom tappar kontrollen över mig själv, satt och skavde tänderna mot varandra igår tills jag plötsligt kände att det gick en liten flis ur ena framtanden. vet inte hur länge eller hur hårt jag hade suttit och skavt tänderna, blir ju för sjutton ofrivilligt självdestruktiv av att vara nervös!



jag kanske borde investera i tvångströja och bettskenor, kanske ett madrasserat rumt med jag kan sätta mig i under tiden då jag är nervös.


tips på stresshantering mottages tacksamt!



Kommenterer:
Postat av: Malin Lindholm

Bettskena? ;-)

2010-03-12 @ 16:28:36

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback