hurra!

så hääääääääääär glad är jag, för idag har jag äntligen fått skriva kontrakt på nya lägenheten och dessutom ligger nya nycklarna och skramlar i väskan min. HURRA!




så fort det var skrivet och klart åkte jag och far min och kikade lite på det lilla boet. så fint så fint. bäst av allt är köket. eftersom det är en etta så är sov/vardagsrummet inte superspännande. badrummet är rätt nyrenoverat och fint, men inte så spännande. hallen är stor och go, men köket, det är allt bäst!




toa till vänter kök till höger. och allra mest till höger är självaste ytterdörren.







halleluja halleluja, kolla golvet! plankgolv är det snyggaste jag vet!

Kommenterer:
Postat av: Ajmal

Får man en inbjudan till invigningsfesten? =)

2010-03-31 @ 00:40:00
Postat av: denise wallberg - ♥

asball piercing :D


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback