helgen vecka 10.

denna helgen har varit kanon.

jag har rökt röda malboro och druckit vin som om någon stod med en pistol mot min panna.

jag har festat, skrattat och dessutom gjort det på riktigt, från hjärtat. jag har haft en äkta rolig helg.



jag har inte drabbats av baksmälla på länge eftersom jag nästan aldrig dricker nu för tiden, så efter två dagar är jag rätt...sliten minst sagt.



men trots trötthet och allmän sunkighet var vi och tränade idag (ramsy alltså, inte på gym!) och det blev en minst sagt spännande tripp.


det är som ni kanske vet val i irak, alla irakier med dubbelt medborgarskap i skandinavien, inte bara göteborg, inte bara sverige, nej HELA SKANDINAVIEN var i angered och röstade.


det var poliser, bussar, flaggor, folk, musik, dans öööööverallt i hela angered. och vart låg vallokalen? i samma länga som vår träningslokal.

milt uttryckt var det påfrestande för den lilla hunden med allt folk, all rörelse och alla ljud. men spännande!



imorgon ska jag återigen visa mina handy(wo)man-skills.
fyndade 4 sjukt softa pinnstolar härom veckan som nu ska slipas och piffas med färg. SÅ JÄVLA SKOJ!

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback