wallpaper.

jag fick ju en avi häromdagen och fick hämta ut en liten härlig överraskning.

kalla mig snikig, men jag blev kär häromveckan...

i en tapet!



eftersom jag inte ska tapetsera om och inte har råd att lägga typ en miljon på en rulle bara för att få se den vackra tapeten varje dag så beställde jag helt enkelt en hel meter tapetprov, helt gratis!


mohaha, fattig som jag är suddas gränserna för ärlighet och giridhet ut, hohoho.






inte dom bästa bilderna direkt då det var mörkt. visar bättre en annan dag då dom är instalerade i ramarna jag spraymålade idag.


kommer bli naaaaajs!


gult och rosa, så rackans tjusigt!


och från et ena till det andra, dag 2 är strax över och den fruktade dag 3 kan börja... önska mig lycka till!

Kommenterer:
Postat av: Frida

Åh,visst är det Pip från Intrade? Jag älskar hela den kollektionen men Robin hävdade att han skulle bli mobbad resten av livet om vi hade den tapeten i vardagsrummet. Han är så känslig... =D


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback