fanjävlafan alltså.

jag. blir. snart. galen.


ringde vårdcentralen igår efter att ha varit "sjuk" hela veckan lång. varit toalt yr och snurrig, illamående, frusen och med huvudvärk. fick man komma in för ett litet blodprov eller ens ett värmande ord?

NEJ.


"testa att äta som vanligt folk. ring om du svimmar eller spyr."



jaha...


ja, så vad gör jag? sitter kvar här i soffan med bankande skalle, iskalla händer, raggsockor mitt i sommarn. så yr att jag knappt kan ta mig till köket för att göra en kopp te.

men värst av allt. jag har världens kaos i hjärnan. började utan större förvarning störtgråta igår och det slutade inte på över en halvtimma!

idag är jag istället så arg att jag snart exploderar. smäller i dörrar, kastar saker omkring mig och svär högt för mig själv. som en jävla barnunge.



hurra vad jag gillar att vara jag just nu...

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback