good job.

HEJSAN!


tycker att det är lite dålig uppslutning på läsarfronten, hela internet kan nå imilija, var är alla?


idag har min lätt utvecklingsstörda hund gjort framsteg.
han har hälsat på och umgåts med att barn (7år) utan att bli rädd, arg eller allmänt konstig.

efter att barnet och hunden hälsat gick det fint, hon kunde tillochmed ge honom en kram utan att han blev rädd eller stressad.

grrrymt skönt alltså. är alltid lite rädd att han ska balla ur, litar inte på honom med barn men idag var han helt avslappnad och jag med. bra!


(däremot höll han på att svälja en mini-hund hel på promenaden men det är en annan historia..)


imorgon (eller helst idag) måste jag tvätta och packa inför trippen till sthlm. ska på grill med F4 (fantastiska fyran) imorgon så har bara dagen på mig, kanske ska gå upp innan lunch imorgon så jag hinner få något vettigt gjort?


ohoo det ska bli så SKOJ i sthlm, relaxing och shopping och eating mighty smarrig frukostbuffé (oj så internationellt det blev, voj voj)
kära mor och jag ska turista och bara ha det gött!

<3





maskeraden ja!

ser ni vad jag var utklädd till?

Kommenterer:
Postat av: Anonym

men blomman jag läser!! men inte visste jag att du ska till hufvudstaden!! hare så skoj så får vi höras puzzz!

2011-07-18 @ 22:44:35
Postat av: william

tulpan:D?


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback