maskerad commin' up.

på lördag ska jag på maskerad.

födelsedagsfest/inflyttningsfest i ett, ska bli KUL!



men! vad ska man klä ut sig till?



avskyr verkligen då folk är lata och köper en outfit eller fegar och rotar fram en tomteluva och säger att man är valfri del ur jultomtens familj.


nej, det ska pysslas och knåpas och man ska rota djuuupt i garderoben efter grejer!
fast det kan ju ha att göra med att jag tycker själva pysslandet är roligare än festen (ojoj vilken partypooper jag ÄR!)


och kommer det en enda sexig-sjuksköterska/sexig-nunna/sexig-häxa/sexig-vad-som-helst så kräks jag!



Kommenterer:
Postat av: nettk

2011-07-13 @ 22:37:17
Postat av: nettski

kanske en bakelse? sweeet!

2011-07-13 @ 22:38:28
Postat av: william

låter som en rolig fest:D

vad sägs om lady Gaga??:D



SV; naw tackar.:D


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback