i natt jag drömde...

jag hade världens konstigaste dröm ever i natt.

först cyklade jag runt i gbg, min cykel gick sönder och jag tog tåget med med cykelstyret i en påse.

pendeltåget hade lyxat till det och det fanns rum men kunde åka i, med säng, bord och allt.

jag fick en ny lägenhet i "göteborg".

hade hiphopoutfit i rosa och hamnade i gängbråk med tre farliga invandrarkillar som kastade resväskor på mig och mina två kompisar.

sprang som en galning, hoppade över saker, kastade mig i buskar och tillslut över ett svinhögt staket.

upptäckte att dom tre livsfarliga killarna var efter mig så jag sprang vidare och kastade mig in i en stor trädgård.

det var natt och massor med skog och jakten fortsatte.

gömde mig i ett hus med cameron diaz och edie från desperathuswifes. jag och edie skulle ta livet av oss men cameron snackade oss ur det.

edie gömde sig i madrassen i en säng och jag flydde ut i en bil.

skallgången var i fullgång, vet inte om dom letade efter oss, mitt i en superbrant backe gick flera av mina vänner med pyttesmå hundar.

jag åt massor med choklad mitt i drömmen med eftersom jag ändå skulle dö kunde jag ju frossa gärnet det sista.

sen satt jag i en dusch och rakade benen och sen såg jag omar epps (han negerdoktorn i house) och sen vaknade jag äntligen!!!

Kommenterer:
Postat av: Ayla Catpaw

"haha jag kommer bli matmissbrukare av att fortsätta läsa din blogg, måste testa chokladen!! :D"



Haha LÄS LÄS LÄS! Så håller jag uppe motivationen och så kan du också ladda upp dina mattips och favoritchoklader purrr! :D Säg gärna till när du testat chokladen ^^!



Och hahah jag brukar ALLTID bli jagad i mina drömmar, har nästan alltid typ "halv-mardrömmar". XD

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAH negerdoktorn i House... HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA!! <33


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback