halleluja!

jag förväntar mig trumvirvlar och trumpetfanfarer av alla jag möter idag, jag är såå bra! jag är så nöjd med mig själv, det hårda jobbet gav tillslut resultat, fixade godkännt i både naturkunskapen och psykologin som båda låg hemskt risigt till!!  ooh, idag skare inte bara festas, idag ska det firas! 2 av 3, hur ska den sista gå. fortfarande lite magknip över det, men hey, två av tre är inte så illa va!

Kommenterer:
Postat av: Gloom

Kul för du!!!
Arbeit macht frei du vet...

Lata dig ordentligt över jul, det är du värd!!!


Kram, Gloom (fd Öfverklass Nicole)

Postat av: Vikk

GRATULATIONER! Jag är mäkta stolt över dig!

2006-12-23 @ 18:43:51
Postat av: Anonym

gloom: tacktack gloom, ha det så toppen du med.

viktor: tack!

2006-12-24 @ 11:59:18

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback