segt.

allt känns segt idag, inget är roligt alls. knappt att fredrik&filip var roliga att se på. ouf, vet inte vad som är fel idag, förmodligen inget fel alls egentligen bara lite ledsen idag. kan inte komma på över vad. a hörde av sig idag så det borde ju vara bra men blev inte på bättre humör ändå. ringde oslo för att snacka med maggs ett tag, lite gladare, hörde ddd i bakgrunden, lite mindre bra igen, haha. fått in pengar på kontot av csn nu med, wohoo. äh va fan, dom ska jag festa upp. eller inte. shoppa upp kanske? lägga på hög och spara? jag ska nog snarare spara dom är shoppa upp dom om det så innebär att jag får gå utan vinterjacka. inte hittat någon snygg ändå. nä fy va deprimerande alltså. hoppas att jag är på bättre humör imorgon.

Kommenterer:
Postat av: maja

nu rycker vi upp oss och köper varsin vinterjacka.

2006-11-21 @ 10:57:42
Postat av: emilia

haha ja det låter bra det, får försöka med det :)

2006-11-21 @ 11:18:06

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback