alla goda ting är tre.

tre favorit singlar.
detta handlar inte om musik på ngt sätt. det handlar om tre av de skönaste brudarna som kan entra ett dancefloor. tre brudar som festar kungligt bra. tre rackans heta babes som gör sig jäkligt bra på singelmarknaden. den stora frågan är varför dom är solo? skit samma, dom är fantastiska i vilket fall som helst och underbara på alla sätt och vis!
- LISA
- JONNA
- JAG

tre
favorit par.
tre fantastiskt söta historier!
- LINA&WILLE ur gullig historia. jag blir alldeles lycklig då jag tänker på hur det blev niii.
-HANNA&LINUS jag minns då jag och hanna stog och sjöng kent låtar i stämmor i röktunneln och snackade om hur nice det hade vart med en dude. now you got one! tycker så himla mycker om er båda!
- MALIN&RAIMONDS "det är en saga för god för att vara sann, det är en saga i säg att NI funnit varann" malin och hennes pojkvän letten har nog det absolut finaste historian ever!

mina tre kärlekar.
- min IPOD
- CHRISTER I P3
-
min BLOGG

Kommenterer:
Postat av: Maggan

maggan då? *snyft*
Jag är också snygg, sexig å singel! :P:P

Postat av: Malin

Naaaw, tack gumman!! =)

2006-10-25 @ 12:03:51
Postat av: emilia

maggs: haha ja förlåt du är så klart också med :D

malin: nemas, det är bara sanningen! :)

2006-10-25 @ 12:35:17

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback