den officiella önskelistan -06/checklista

så här ser min årets önskelista ut. imorgon (eller ev på ons) ska jag kryssa för det jag lyckades charma till mig från familj och vänner. samtliga mobiltelefoner kan vi stryka direkt då dom antingen inte finns i sverige eller inte kommit ut eller blivit köpta av 3. får väl knalla runt med min gammle tejpade trotjänare ett tag till. 

- mobil (nokia 7390 powder pink eller z610i rosa eller i kris z550i beige)
- lägenhet
(gärna i vasa)
- välbetalt jobb
- bil

- parfym(er)
- en helt ny uppsättning smink (primer, foundation, löspuder, rouge, skuggor, mascara, täckstift..)
- cash till en piercing
- ikonpluggar

- stövlar och skor
- nailrapair från trind
- nya produkter från dermalogica
- en smörgåstårta

- en rosa nano tack
- filippa k muggarna i nytt mönster
- ett cd-case
- en lagom stor antecknings bok
- stegräknare
- läpp förstorande läppgalns
- textilfärg
- enfärgade linnen och tshirtar
(i seriösa storlekar inte små fula julia linnen som knappt täcker magen.)

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback