igår var en bra dag.

äntligen kom jag till skott och ringde CSN igår. tyvärr var det inte så väl som många sagt att jag får cash för alla veckor jag gått i dskolan utan at anmälat att jag vill ha cashen utan jag får bara för fyra veckor tillbaka. jaja, bättre än inget liksom. nu återstår det bara att se hur mycket det är som kommer rulla in, har iingen aning om hur mycket jag ska få, hihi. spännande.



fick häromdagen frågan om varför man egentligen bloggar. och ja, varför bloggar man egentligen? varför bloggar ni? anledningen till att jag bloggar är för att jag gillar att skriva. jag gillar att skriva då jag är glad och då jag är ledsen. jag gillar att skriva om saker som gör mig glad eller ledsen. jag ser det som en chans att få skriva av mig då saker är jobbiga eller otroligt bra. jag gillar att skriva och dela med mig av mina synpunkter och åsikter vare sig det gäller mode eller politik. räcker det som svar och motivering måntro?



måste köpa mig en ny väckarklocka. jag har blivit alldeles för van vid den jag har. jag har helt enkelt slutat vakna av den. eller jag vaknar till såpass mycket att jag sträcker ut handen och stänger av den. inte bra!



1 november är ett datum att komma ihåg för då är det nämligen säsongspremiär av OC! äntligen!



hanna ringde igår kväll! trodde knappt det var sant då jag kollade på mobilen, det var så himla kul att höra hennes röst igen! en månad kvar!

Kommenterer:
Postat av: Malin

Ahhh!! Äntligen börjar OC igen!!
Den absolut bästa serien som sänts på tv!! :D

2006-10-26 @ 12:35:30
Postat av: emilia

i know, det är kalas bra! dock är jag inte hemma då :(

2006-10-26 @ 12:38:14

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback