jag gick och la mig ung, pigg och kry och vaknade gammal, rynkig och med hängiga boobs.

en sak jag tänkt på dock är att det inte är så dummt att åldras. det är ju faktiskt inte som att jag blivit gammal över en natt. jag är dock ingen teen jängre vilket är rätt sjukt. det är nog det ända konstiga som jag inte tänkt på då någon annan jag känner fyllt tjugo. jag borde fortfarande vara en teen! alla andra som fyllt tjugo senaste året gör sig så bra som "vuxna" de har jobb, lägenhet och andra seriösa saker. jag går själv in stenhårt för att glida och slippa ansvar, vilket man som teen kan göra..
dock är det ju nu bara (hejhej, bara!) 10 år kvar tills jag är trettio. vid 30 är man assnygg! kolla bara in angelina jolie, hon är skitsnygg. det ska jag med vara vid trettio.

103893-76


människor i olika åldrar är vackra på olika sätt. vad jag just nu också är helt inne på är livets olika faser och kriser. hemskt intresant faktiskt. undrar om det kommer slå till en ålderskris för mig nu? och hur i sånna fall rider jag ut stormen bäst? har hört att man måste låta krisen hända. förmodligen om jag får nån kris kommer den säkert resultera i en tatuering, ful hårfärg eller  en nospiercing. i vilket fall då man krisat klart så är det vatten under broarna igen och man kan gå vidare. utveckalande dom där kriserna. men nä, jag får knappast ålderskris än. en vanlig kris kan så klart infinna sig men det ska nog gå fint.

jag som teen 
jag som vuxen
103893-77103893-78

Kommenterer:
Postat av: Vikk

GRATULATIONER PÅ DIG DIN GAMLE SKATA:P!!

Postat av: emilia

jag säger tack:)

2006-10-17 @ 14:50:16
Postat av: bjugg

tusen gånger grattis på din dag!!! (glöm inte att efter 20 så börjar man bli gammal. man är på sin nedåtkurva så att säga ;) jag låter som loffert. snart är jag också där förövrigt) GRATTIS IGEN!!tjoo

2006-10-17 @ 16:31:34
Postat av: emilia

tack hanna :D du är underbar!

2006-10-17 @ 16:35:37

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback