yes my firends.

ja nu har det ju fatiskt gått flera dagar sen sist så nu var det dags för en ny..

Jag som person:
Snäll
: ja jag är en mycket snäll person. mot de som gjort sig förtjänta av min snällhet vill säga.
Givmild: ja det är jag faktiskt. har kanske inte direkt kapitalet till att skämma bort mina vänner men en kaffe eller en liten kul sak ibland bjuder jag gärna dom jag tycker om på.
Seriös: ja eller det beror på vad vi talar om.
Artig: jag är artigheten själv.
Blyg: som dag och natt. ibland kan jag göra vad som helst utan att skämmas en sekund och ibland blir jag så generad att jag knappt minns mitt namn.
Söt: har sagt det förr och jag säger det igen. söt är inte min grej.
Snygg: snarare än söt skulle jag gissa men jag påstår inte att jag är det.
Generös: jo jag är nog rätt generös på flera olika sätt.
Irriterad: jag? irriterad? jag är personifieringen av irriterad.
Smal: som en sticka, förmodligen går jag av på mitten snart.
Tjock: jag är ju väl medveten om att jag inte är ett fetto men jag lovehandles som heter duga och rumpa i size med j.los.
Speciell
: klart jag är speciell. det är alla. hur skulle världen se ut om alla gick runt monotona utan speciella personligheter.
Målinriktad: nja, tyvärr nog inte så..

sen fanns det också med "10 saker jag är bra på" och "10 saker jag är dålig på" men det var så tråkigt så jag hoppade över det.


Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback